Vähälinnankadun ja Juhana Herttuan kadun kulmassa
voi ihailla viime vuosisadan rakennustapaa kesän aikana.
voi ihailla viime vuosisadan rakennustapaa kesän aikana.
Juhana Herttuan kadun alkupäässä luonto ottaa omansa.
Ilmarista on enää nimi jäljellä. Kakkokin on viety.
Herttuantorin taakse tulivat maksulliset parkkipaikat.
Kattaisivatko maksut kuoppien korjauksen?
Helteinen kesä 2010 ja omat eväät.
Maantiekatu 2011
Liikenne
Mikonkadulla pitäisi myös pyörällä ajaa ajotiellä, ei katukäytävällä.
Liikenne
Paanakedonkatu on Porin vilkkaimpia katuja.
Tässä iltapäiväruuhkaa syyskuussa 2012.
Lähialueelle on suunnitteilla urheiluhalli, marketti ja kerrostaloja.
Maatalousliikennettä Mäntyluodontiellä.
Vuonna 1998 hyväksyttiin mopoautot
liikenteeseen Suomessa.
Autovero poistettiin mopoautoista vuoden 2009 alussa.
Sen jälkeen kanta lisääntyi huomattavasti Satakunnassa.
Mopoauto on kevytrakenteisena helposti alttiina vaurioille
varsinkin kokemattoman ajajan kuljettamana.
Porin torin uusitut linja-autolaiturit.
Viikonvaihteen liikenne on hiljaista.
Monta virhettä BePopin ja hotelli Cumuluksen saumakohdassa:
ei tarkoitettu kevytliikenteelle, pyörä lukittu liikennetolppaan ja
katukäytävä muutenkin huonosti suunniteltu
liikkeiden ovien avautuessa kulkijoiden tukkeeksi, lisäksi
tukevat pylväät estävät turvallisen liikkumisen.
Suuntakin on väärä. Olisiko ollut mahdollista suunnitella kunnon kevytväylä?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti